1 April

Hej mina små kycklingar!
Är det någon som har blivit lurad idag? Haha jag hade helt glömt bort att det är idag man ska lura varandra :p Jag funderade på att skojja med David förut men jag struntade i det, för han hade säkert bara blivit sur ;p Han uppskattar inte sånt, haha.

Nu ska jag se Linköping - Djurgården på tv :) Sjukt spännande! Tror dock att Linköping kommer åka ut nu..

Jag är sugen på att göra något med mitt hår men vet inte vad? Funderar på att bli blondare eller att klippa av det lite? Jag tycker ju att det är så otroligt fint med långt hår men jag börjar bli trött på mitt :p Hmm.. what to do?



Jag är beroende av denna energi dryck. Den är SÅÅ god!





Jag är beroende av denna låt också. Älskar den!





Poss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0