glad påsk

Nu har jag precis suttit & bläddrat igenom ELLE tidningen som vi fick med i våra goodiebags igår :) & nu tänkte jag ge mig på Vagabond men då blir jag bara ÄNNU mer sugen på att resa utomlands. New York skulle sitta fint 8-)

Om typ 30 minuter så fyller jag 22 år :) Fan så gammal jag börjar bli ;) haha.. Jag fick money av både mamma&pappa & syster. Så dom pengarna blir det att ta med till Liverpool så att man kan shoppa där :) Finns ju HUR mycket butiker som helst. By the way, så är det inte alls långt kvar tills vi åker dit nu. Typ 13 dagar kvar..


mitt huvud dunkar som fan. Inte kan man väl vara bakis än? haha sick. 



GLAD PÅSK ALLIHOPA!  


Puss&kräm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0