love high heels

Nu har jag varit på ams & det där tråkiga mötet.. Som tur är så behöver jag inte gå dit imorgon för dom hade tydligen skickat ut ett papper för mycket. Förstår inte varför jag skulle dit? Mötet handlade om utbildningar som kan leda till jobb & det var BARA mansdominerade yrken.. typ svetsare, truckförare m.m. vad fan tror dom liksom? Usch så trött jag blir på det där..

Jag hämtade ut mina fina skor från have2have idag & jag ÄÄÄLSKAR dom! Dock ska jag skicka tillbaka dom låga men dom med high heels ska jag behålla!

ÄLSKAR DOM!!!



Nu sitter jag & väntar på att baby ska komma hem från jobbet.. Jag är SÅ hungrig så idag blir det nog pizza ;) MÖMS!



PUSSS

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åhh skorna var verkligen grymma!!! =)

Ja nu har vi varit och hämtat nyckeln och fått en massa info! haha.. På lördag går lasset, jihoo! Snacka om att vi kommer få trängas med alla andra som också ska flytta in, men det går nog bra :P

Men dom på AMS är lite efter eller nåt.. jag gillar inte det där stället riktigt och jag vet inte varför! Svetsare? Hallå låt männen få göra det där skitjobbet lixom, haha!

Pratade med en kompis som heter Anna o hon kanske skulle ha lite fest nästa lör vi snacka om.. vi fick gärna komma dit om vi ville.. men det va inte säkert än, så vi kan ju se hur vi gör =) Längtar efter att få festa med dig!!! Se till att David håller sig hemma då.. thihi ;)

Händer i helgen då??

Puss

2010-04-29 @ 17:28:43
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0