möööms

Jag har precis tryckt i mig 2 smörgåsar med massa gott på :) & nu ska jag se på desperate housewives & sen krypa ner brevid min älskling som redan ligger & sover.. :) Han var så trött idag, min lilla korv..

Imorgon ska jag ut i spåret igen & sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra? Kanske söka något jobb om jag orkar? Får se.. 8-)

Hallå, jag hade helt missat att det är valborg nu på Fredag.. Vad ska alla göra? Jag & baby ska nog ut på restaurang & mysa iallafall :) Tycker faktiskt att valborg är mer till för dom mindre..



Sovgott alla sötisar!
PUSS




Kommentarer
Postat av: Emilie

Faan vad duktig du är med ditt springande =) Jag har inte tränat alls mycket på sistone.. har inte haft tid, haha!

Valborg dissar vi totalt.. vi flyttar ju tidigt på lördag lixom :P O som sagt, det är för de lite yngre känns det som ;)

Nästa lördag kör vi på lite festi då.. hihi!

Sov sött..puss

2010-04-27 @ 22:50:08
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0