Nike

Jag måste köpa nya löparskor & jag är grymt sugen på dessa skönheter..
Köpa eller inte?


Kommentarer
Postat av: Emilie

Åhh vilka söta! Vi får ta och springa sen ihop.. och ta långpromenader när våra män är iväg och vi inte har något att göra ;)

Jag jobbar på lör.. på söndag ska vi fixa en massa och nästa vecka blir väl så med! Ska vi inte ta och bestämma en fika lite längre fram då.. när ja har flyttat in och så? Finns lite mer tid då kanske :)På fredag kanske jag ska springa lite på ikea och kika.. hihi! Kul sånt är.. men man skulle behöva en vinst på lotto :P

Va ska du hitta på i helgen?

Puss & Kram

2010-04-20 @ 21:09:56
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jag vill ju ses snart! Jag trivs i ditt sällskap =) Men vi kan ju se med fikan! Om inte annat kan jag baka en paj och bjuda upp dig sen.. hihi!

Jag har faktiskt tur.. Linus gillar att gå på Ikea. Kanske inte i timmar då, haha!

Om vi blir jättefest sugna i helgen vet jag en fest vi får komma på.. Jag frågade förra veckan när vi sa att vi skulle ut i helgen först.. Men jag tror det blir en vit helg. Mammi ska ha kalas på lördag kväll också =)

Nu ska jag krypa ner.. sov gott sötis! Hälsa David!

Pusso

2010-04-20 @ 21:40:26
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0