Söndag

BLÄÄÄ så trött jag är nu. Kom hem för en stund sedan.. Jag har varit duktig & sprungit i spåret helt ensam! Baby ville inte följa med för han har träningsvärk från igår :p haha.. Det är inte likt mig att ge sig ut helt ensam. Jag behöver oftast någon som "pushar" mig men denna gången gick det utmärkt!

Idag har vi varit hos mamma & pappa & ätit grillat :) FAN så gott det är alltså! MÖÖÖMS!! & vi spelade årets första kubb match & killarna vann =/ Men det var nog bara tur! ;) tss

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN till frisören & fixa mitt hår. Tror att jag klipper av skiten. Är så trött påt.


Nu ska jag dricka vatten & mysa i soffan.
Ha en fin kväll!


PUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0