i want sunshine




Denna Lördag har varit helt underbar!
Hela min familj har varit här & myst. Pappa gjorde även lite nytta ! ;)
Han satte upp alla tavlor på väggarna & min gigantiska spegel i hallen :) Haha, han sa att han inte blev direkt förvånad när Madeleine Haglund skulle köpa den STÖRSTA tavlan i hela affären & även den STÖRSTA spegeln, but i like it big!

Allt blev verkligen super fint! & så har jag hängt upp min fin fina lampa i köket med så nu ser det nästan lite överdrivet flott ut. (med tanke på vårat stora vita bord med) 

Sen när vi var klara med allt så gick jag & mami bort till ekkällan och köpte mat till alla. 



Nu sitter jag här i soffan & tittar på när baby spelar sitt älskade tv-spel.. sa jag att han är 26 år? ;) haha


Imorgon ska vi en sväng till ikea & köpa gardiner & lite nödvändiga saker.





Aee, nu ska jag hoppa på min man & pussa ihjäl honom! Ha det så bra allihopa!


Love M  



Kommentarer
Postat av: carro

hejsan gumman!!! ni hade det jätte fint hemma :-) jag förstår att ni trivs. hoppas vi kan ses i helgen/veckan... färgade utväxten igår..och det gick inte så bra håret blev blått på vissa ställen så panik som jag fick så sköljde jag håret direkt :-) så nu blir det att gå till frisören o fixa håret.

vad kul att du bloggar lite.då kan jag hålla lite koll på vad som händer,många pussar från oss,alicia ger moster många pussar!

2010-02-07 @ 15:05:20
Postat av: Madde TILL Carro

Hej gummis! :) Kul att du har hittat min lilla blogg ;) Ajdå.. =/ Är det jätte blått nu alltså?

Jag ska också till frisören nu den 14 feb. men måste nog avboka för jag har inte så mycket pengar kvar denna månad :p så får vänta tills vi fått lön.. Ska du till studio 22?

Ja kom hem hit i veckan eller nästa helg :) va så länge sen vi sågs ju =/ & ni va ju här en sån kort stund i Lördags..



Pussa lilla goomman från moster :D



pusspusssss

2010-02-07 @ 16:38:33
Postat av: carro

hejsan jag vet inte om jag ska gå till din eller till 22,kan inte bestämma mig :-) nae det är inte mkt som är blått hihhii tror håret var lite blött fortfarande när jag färgade det och det fick d inte vara... det är lite vit blått jätte fint gumman! ja vi får se vilken dag vi båda kan,puss

2010-02-07 @ 21:37:39
Postat av: Madde TILL Carro

Okej, :) Det kanske är bäst att du ska gå till din eftersom att det är lite missfärgat? Vet inte hur bra min frisör är på sånt :p men du bestämmer själv :) ta min tid annars? :)

Ja kolla upp vilken dag du kan gummiis!



Pussss

2010-02-07 @ 23:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0