m ö m s

Hej alla söta smulor!

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har haft SÅ mycket att göra nu med flytten oså.
Jag Ä L S K A R våran lägenhet! Den är så himla fräsch & perfekt! Sitter & tittar på den nu & känner hur jag sitter här för mig själv & ler, haha. Ska lägga upp lite bilder på den när allt är klart tänkte jag :) 

Var ute på tjejerna i Lördags också! & jag hade så extremt kul! :) Var flera månader sedan jag var ute så kände att jag behövde detta :) Nu har jag bara lite ångest över alla pengar jag gjorde av med.. blää! 

Idag ska jag & papi åka till em möbler och hämta vårat nya köksbord :) Ohh det är så fint! Haha jag är så nöjd med allt alltså! Sen ska jag åka förbi ikea.. igen.. för att köpa ÄNNU mer galgar.. Har ju en jätte stor garderob nu & jag har typ fyllt halva den & jag har kvar 2 kartonger & en halv stor svart påse med kläder kvar så vet inte riktigt hur det ska gå.. men får väl rensa lite till :p


Jag suger på det här med att skriva blogg alltså.. Känns så fånigt :p
Får se hur länge jag håller på med detta.


Nu ska jag gå & göra mig fin.
Ha en bra dag!

Puss


Kommentarer
Postat av: Emilie

Klart du ska fortsätta att skriva!!! =) Kul att du ska lägga upp lite bilder från lght.. då får jag en liten inblick av hur vi kommer att ha det sen också.. Vi som valde samma tapeter och det, hihi!

Jag såg dig inte på harrys nåt mer i lördags sen.. det där med pengar vet jag hur det känns också! haha.. Å i helgen ska jag till sthlm o festa loss.. lär ju inte blir bättre direkt :P

Kram!!

2010-02-04 @ 10:18:22
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja jättekul att du kom fram och hälsade! =)

Jag har faktiskt bara varit ute i sthlm en gång innan och då var vi på sturecompagniet och nåt mer ställe efteråt.. Men i helgen blir det nog east, solidaritet och sen hells kitchen och på lör cafe opera! Ska bli grymt kul!!!! Ska du hitta på i helgen då??

Ha det bra sötnos!

Kram

2010-02-05 @ 09:40:35
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Emilie

Klart du inte gjorde bort dig.. Jag är inte den som är den! Kan nog vara likadan hahaha!

Tack så mycket.. Hoppas ni får iordning på lght snart så man får se lite pics =)

Kramis

2010-02-05 @ 10:48:55
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0