Onsdag

Oh vilket härligt väder vi har! :) hade inte den där förbaskade snön legat kvar så hade man kunnat tro att det var vår, eftersom att det är ganska varmt också.. Jag kan ju säga att det var väldigt skönt att slippa skrapa rutorna på bilen för en gångs skull ;) mums!

Idag ska jag åka hem till mamma & pappa & mysa lite.. Mamma ska göra sin underbara gryta som jag ska få njuta av :) hihi, skönt att åka hem & bli lite ompysslad ibland.

GE MIG FREDAG NU, TACK! Då ska jag nämligen till frisören & fixa min sexiga utväxt.. Fast jag börjar bli lite osäker på om jag vill lägga i slingor igen eller om jag ska färga hela håret? Jag menar, mitt hår är ju hel blondt nu så jag kan lika gärna färga hela så slipper man ha på sig den där plågsamma mössan, haha.. Jaja, jag får se vad det blir :)



Nu ska jag äta något sen ska jag åka ut till landet :)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0