så snurrar du min värld



Hallååå!

dagen började med att baby hoppa upp ur sängen & utbrast: KLOCKAN ÄR FAN 13.10, Madde!!
Haha jag fatta ingenting & bara glodde på honom & typ sa va?! Så jag tittade genast på min klocka & såg att den bara var 09.40.. Så då förstod jag direkt att hans klocka hade flippat ur. Ni skulle sett hans min alltså! Haha helt tossig i håret & helt chockad över att ingen av oss hade vaknat tidigare, men nu var den ju som sagt bara 09.40 så jag somnade om igen & sen så kom han uppkrypandes tätt intill mig & efter 1 minut så snarkade han, min lilla bääbi!

Sen vaknade jag av att min lilla mami ringde & väckte oss :) men då var klockan iofs 12 så det var alldeles lagom. Tanken var ju att vi skulle till ikea idag men ingen av oss orkade åka dit så vi tog oss en promenad till stan istället för att hämta Davids cykel som han hade ställt hos Putte. & så gick vi förbi våran gamla lägenhet & jag bara log medans jag tittade på ruckel huset. Känns så skönt att slippa det där stället & allt konstigt folk som bodde där :p blää!

& i eftermiddags så kom Davids syster med familj & hälsade på :) Riktigt trevligt faktiskt. & typ 10 minuter efter att dom hade åkt så kom Davids pappa & Inger :) Vi har redan haft otroligt mycket besök under våran första vecka här :) haha.

Imorgon tänkte faktiskt JAG åka själv till ikea & handla dom där förbannade galgarna som jag har tänkt köpa i flera dagar nu.. Måste packa upp & hänga in resten av mina kläder som ligger kvar i kartonger i sovrummet.
Osåå måste jag åka hem till mamma & pappa & skriva ut nya cv´n för det är ju våran gamla adress som står på mina papper nu. Men får se om jag gör det imorgon eller inte.. Intressant va!? ;p


by the way, så har jag tagit lite kort på vårat kök nu som i stort sett är helt klart så tänkte lägga in en bild på de imorgon så ni får se :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0