scary


Jag & baby tittade på Canada-Norge inatt till typ 03.30. Sen så skulle vi sova för natten..trodde vi.
Båda två vaknade av massa konstiga ljud & baby sa direkt att det garanterat va någon som försökte göra inbrott i våra förråd & jag blev livrädd! Jag hoppa upp ur sängen & sprang och tittade i fönstret & i vårat titthål för att se om man kunde se något. Men jag såg inte ett skit.. Så vi försökte somna om igen men TJENA det gick ju jätte bra.. eller inte. Jag hörde saker hela tiden så för mig var det omöjligt att somna om. Jag menar det skulle ju inte direkt förvåna mig om det är idioter som försöker göra inbrott i dom här husen eftersom att dom är helt nybyggda & dom tänker ju säkert att folk som bor här har pengar & värdefulla saker..
Sen helt plötsligt så var klockan 05.20 & baby skulle upp & åka till jobbet. Han gick ner i källaren & tittade på alla dörrar för att se om det var några märken eller så men han såg inget. & nu sitter jag här i soffan med täcke & är fortfarande rädd :( Är ju fasen ensam nu också. Den här dagen är helt förstörd nu eftersom att jag kommer vara helt död. Vi sov ju knappt 1 timme...
fan att vi bor på bottenvåningen.. Hade nog inte ens hört alla skumma ljud annars..


Nu ska jag se på nyhetsmorgon.


God morgon by the way ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0