Sonia Rykiel

Idag släpptes Sonia Rykiels kollektion på h&m som ni säkert redan vet. Jag var inne på h&m´s hemsida & tittade men det fanns verkligen inget som tilltalade mig så jag är grymt besviken.. Nu går jag bara & väntar på the garden collection istället ;)


Idag blir det en riktig mys-dag :) Jag & baby har tittat på film & gosat & så kommer denna dag se ut. jag vägrar att gå ut i detta oväder. Vi var smarta & köpte mat igår tills idag också så man slipper åka iväg:)


Jag hittade en sjukt snygg väska igår på modekungen som liknar Mulberry´s bayswater som jag ska önska mig av mamma & pappa när jag fyller år :)




Nu ska jag gå in & hoppa på baby som ligger i sängen & vilar, tsss.


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0