usch!

Haha denna dag har INTE börjat bra. . . De började med att jag inte kom ut med bilen från min parkeringsplats imorse. Jag bara stod & "spinnade" på samma plats så det tog typ 15 minuter innan jag kom iväg. & nu när jag kom hem igen & skulle parkera så var det OMÖJLIGT för mig att komma in på min plats också.. Så jag fick ställa mig skit långt bort på en annan parkering som inte ens är min. Så ringde jag hsb nu när jag kom in & då svarade en jävligt SUR GUBBE & sa att om man hyr en plats så är det man själv som skottar bort all snö. VA? Hur sjukt är inte det? Trodde sånt skulle ingå, men tydligen inte. Jävla gubbe! Så nu får jag ta saken i egna händer & ge mig ut & skotta. Kommer väl ta 30 minuter typ för det är mycket snö, haha fyfan vilken dag..


Jag återkommer lite senare idag när jag är på bättre humör ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0