bajo min bajo





I en film ser jag regnet falla upp mot dig
och jag ler för att du blir min räddning


I en dröm sjöng du sånger på mitt rum, jag var sjuk
Som du och du kallade mig älskling


Mina tankar är så klara nu
Alla frågetecken slätas ut
När bomben faller vill jag vara där du är
Vår hämnd blir ljuv


Det är vi mot världen igen


I en park någonstans i Köln där vi går, som i trans
Du är tyst jag har lögnen på tungan


Jag har brutit alla löften som du höll men jag gör vad jag kan
Förbli evigt unga


Och i gruset låg en fegis kvar
När mina glasögon just sparkats av
Gav jag ett löfte som jag skäms för än idag


(Våra hjärtan slog lika hårda slag)


Mina tankar är så klara nu
Ni kan släppa den där bomben nu
Över axeln ser jag pärlband av blåljus
Vår hämnd blir ljuv


Och det var vi mot världen igen
Vi mot världen igen


Det var vi mot världen igen


Vi mot världen igen


Det var vi mot världen igen






i´m always here for you.


Kommentarer
Postat av: joss

älskar dig (L)

2010-01-27 @ 19:38:00
URL: http://josylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0