möms

Hej sweets!

Jag kom nyss hem från mami & papi :) Dom kom hem från Turkiet igår & gissa vad!? Jag är fasen brunare än dom!! :) hihi.. Vi kom liksom hem för 1 vecka sedan & min mamma & pappa brukar alltid bli så jäkla bruna men denna gång var jag brunare & jag har inte ens pressat när vi var i Grekland ;p Ni bryr er nog inte men för mig är det stort, BIG TIME!!

Nu ska jag & min snutt titta på film & myyyysa :)
Vi ska köpa en ny bil snart & det blir nog en Volvo C30. Dom är SÅÅ snygga! MÖMS.

I morgon blir kräftskiva med hela min släkt :) MYS!





bye!




David Guetta - Nothing Else Matter (ft. Katie Ann-Marie)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha.. vi har lika smak ;) Den gröna var jättefin, sådär skönt oversize :P

Joggningen gick bra! Men fy faan vad svettig jag blev..haha! Har städat i 2 h här också.. Dax för en dusch! Ha det så kul ikväll!! Pöss

2010-07-30 @ 12:31:20
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0