pronto!

Snart är det dags för motion med Emilie :) Jag har slarvat med det ganska mycket nu den senaste tiden men det ska bli ändring på det pronto!!
Min bränna i ansiktet försvann typ imorse när jag duschade :( haha jag började fjälla & blev helt brun på händerna efter att jag hade gnuggat ansiktet med tvål :p Inte alls kul!
Nu ska jag & baby börja spara till Thailand eller USA :) Vi har inte bestämt oss än vilket vi ska ta först ;)
Nu ska jag träffa Emilie! :)



Ha en bra Lördag, gullisar!


POSS



Kommentarer
Postat av: Emilie

Detsamma min fining!!!! Nu ska vi bli fitta igen.. hahaha.. ja du fattar ;) Ha en mys kväll! Den där sex and the city filmen får vi ta snart.. :P

Puss

2010-07-24 @ 15:55:04
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0