Love the Way You Lie (Feat. Rihanna) - Eminem

Fan vilken härlig låt! Hittade den på min babe´s blogg :)




Jag & baby har nyss ätit & jag är proppmätt! :) Ska ge mig ut & jogga senare ikväll.. Hoppas bara att det inte regnar då..
Tycker verkligen synd om alla studenter som har haft dåligt väder hela dagen.. Men tror att dom inte bryr sig så mycket om det när dom väl har fått lite alkohol i kroppen :p För mig är det 3 år sedan man tog studenten & det var den bästa tiden i mitt liv. & dagen efter åkte jag & mina kompisar till Magaluf & festa loss i 1 hel vecka :) FAN så kul vi hade!! Önskar bara att jag hade kvar alla bilder men dom försvann med ett skit virus i datorn =/ jaja that´s life.


Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0