Nu är jag nyduschad & har bäddat ner mig i soffan med baby :) Jag & baby har varit hos hans mamma hela dagen & firat henne & sen har jag & Emilie varit ute & joggat så nu är jag äntligen redo för mys! :) Fasen vad jag har moffat hela dagen.. Vi fick lyxplanka med potatisgratäng till middag & jordgubbstårta till efterrätt hos Davids mami & det var hur gott som helst! & plankan var enorm!! Var tvungen att ta en bild, haha ;)





Jag & Emilie skulle egentligen gått ut ikväll men plånboken säger ifrån & så är det ju inte såå roligt väder heller så det är nog bäst att stanna hemma :) Men på Måndag kan det bli festii festii ;) Time will tell!

Ha en mysig Lördag!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Oopsi.. fint väder det är bra, då blir man mer sugen ;) Ha nu en mysig kväll!!! Jag är proppmätt fortfarande.. haha! Puss

2010-06-12 @ 21:57:26
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0