Hej snuttisar!
Nu är min man hemma & jag ligger & njuter i soffan. Älskar att ha honom hemma. Tycker faktiskt att det är fruktansvärt trist att vara ensam. Kanske för att jag är så van vid det nu med tanke på att man har varit utan jobb ett bra tag.. Men snart blir det ändring på de ;) hihi!

Imorgon ska jag bara slappa hela dagen & sen ge mig ut & jogga en sväng tänkte jag. På eftermiddagen/kvällen blir det vin med Emilie på storan´s uteservering :) MYYS! I LOVE IT !


Hoppas att ni har haft en underbar Tisdag!










Kommentarer
Postat av: Emilie

Nu såhär kl jävligt tidigt på morgonen set vädret riktigt lovande ut :) MYYS! Jag har inget hemma och dricka (jag tänkte på dricka vin på balkongen grejen innan) Jag kanske skulle kunna komma ner till dig lite innan annars och lyssna på lite musik innan vi drar.. Linus brukar vila innan träningen! Så kan han komma vid kvart i sex o hämta oss.. ??! Jag hör av mig sen när persiennkillarna är klara här.. PUSSSSSSSSSSS min fina

2010-06-16 @ 05:46:30
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0