As i am

Om ca 45 minuter så kommer min älskling hem från jobbet. Jag hatar att vara ensam på kvällarna =(
Vet aldrig vad jag ska göra. Hatar typ att se på tv. Finns aldrig något att se på iallafall. Bara massa mupp program som går. Haha fasen så positiv jag är. Jag lyssnar alltid på musik & målar naglarna typ. & efter typ 15 minuter så tröttnar jag på färgen jag har så då målar jag nytt. Sådär kan jag hålla på en hel kväll utan problem. 8-)

Men det blir ju annorlunda sen när man har ett jobb. Då uppskattar man sina kvällar hemma mer & kanske till och med tycker att det kan vara skönt att vara ensam ibland.?  haha eller jag vet inte.


Vi hörs i morgon mina små havrekakor.


Poss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0