//

Idag var jag en sväng på stan & sökte lite jobb, spyr verkligen på de! Men sånt som måste göras, tyvärr.
Men jag börjar verkligen bli mer & mer sugen på att bli nagelteknolog :) Jag pratade lite med papi om det förut & han tyckte att jag skulle satsa på frisöryrket (som han alltid har tyckt) & jag har ju velat bli det ända sen jag var typ 12-13 år men det som tar emot är att det är SÅ jävla pissdyrt! Som många vet så tog jag ju ett lån på 40.000:- när jag opa. mina bröst & jag har 1 år kvar att betala av de & jag kan säga att det svider lite.. & då är det "bara" 40.000:- . & om jag ska utbilda mig till nagelteknolog så får man hyra sin egna stol sen när man har gått klart kursen & marknadsföra sig själv, så det gäller ju att vara driven. Det blir nästan som att ha ett eget företag.. Lite läskigt faktiskt :p Men jag ska ta mig en riktig funderare & se vad som händer :)   


Nu borde jag egentligen åka till ica & hämta ut mina 3 paket från Nelly & h&m men tror fasen inte att jag orkar de idag ;) Får bli imorgon istället för då ska jag ändå ut & fara omkring. 
Gud så intressant känner jag! haha.. 


Ha en underbar Torsdag!





Kommentarer
Postat av: Kim Engström

sv; tackdetsamma snygging! :)



Vart gjorde du boobsen? Funderar nämligen med på det, men är mest inne på att göra det i malmö..

2010-03-04 @ 22:14:56
URL: http://imapoet.devote.se
Postat av: Kim Engström

Nej, Gunnar har jag valt bort då min mamma gick först till honom men bytte sedan kirurg. Men har sett riktigt snygga resultat därifrån! Jag har redan varit i kontakt med Citadell kliniken i Malmö så blir att opa sig där. Hur mycket är jag inte säker på ännu men har varit och snuddat mest på mellan 320 - 380 cc. Hur mycket lade du in? Du har inte ångrat dig iaf? Det är jag nog mest orolig över, haha :P

2010-03-04 @ 22:36:32
URL: http://imapoet.devote.se
Postat av: Kim Engström

Ja, kan tänka mig att det gör jäkligt ont att åka bil så länge hem dagen efter, haha. Det är många som lägger in 350, kan tänka mig att det är en behaglig mängd. Inte för mycket men inte heller för lite så att det inte känns någon skillnad. Många blir ju storleksblinda efteråt :P Ville först bara lägga in 280 men då sa mamsen till mig att öka för att man vänjer sig så får lita på henne :) Det kostar 38 000:- på Citadell och då sover man där en natt också :)

2010-03-05 @ 00:01:12
URL: http://imapoet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0