()

Jag har inget att göra & är inte ett dugg trött & baby sover. Blä så trist.
Försöker komma på något som jag kan ha på mig på Fredag men har verkligen ingen aning? Vet inte ens hur jag ska ha håret eller vad jag ska ha för high heels? Haha, vilka problem man kan ha! 

I morgon tänkte jag ge mig ut på stan & göra lite ärenden. Ska till ett hemligt ställe också, men jag tänker inte säga vart ;) hihi

Det blir en fullspäckad helg. På Fredag ska vi till Davids mamma på middag & sen på kvällen är det bloggfest.
Lördag ska vi hem till mina föräldrar & äta påskmiddag. Söndag ska vi äta middag med min släkt (& så fyller jag även år då) & på Måndag förhoppningsvis köpa en ny bil :) Vi har mycket roligt att se fram emot :)




Nu ska jag lyssna på moosik & titta på mer kläder.
Poss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0