memories






Nu ska jag tillbaka till sjukhuset!



BYE!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag har inte fått något svar än.. vet inte riktigt hur det funkar, men det märks =) I vilket fall tänkte jag att vi kunde vara hos mig innan då och dricka lite vin och sen gå ner tillsammans!? :P

Får man fråga vad det är som har hänt eftersom du skulle till sjukhuset? =/

By the way.. vi ska ha kvar den lägenheten vi blev erbjuden =) Den andra var mycket dyrare i hyra.. haha!

Kram kram

2010-03-10 @ 18:27:23
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hej sötnos!

Faan vad kul.. jag fick inbjudan jag också! Det får bli NÅGRA glas innan då så vi är lite städade. Sen kan vi köra på :P Jag kan bjuda på lite champagne innan.. En till tjej som heter Carro ska med också! Men det kommer nog vara lite rörigt här eftersom vi ska flytta.. hehe!

Ha en bra dag! Kram kram

2010-03-11 @ 07:00:52
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0