secrets

Hej mina finingar!

Vad jag ska göra idag: i n g e n t i n g. Skönt! Eller jo, jag ska fixa gardinerna till sovrummet. Måste lägga upp dom på längden & stryka dom lite men annars ska jag inte göra ett skit. Jag känner för att se på massa filmer & bara gosa ner mig i soffan med massa kaffe :) mums!

Jag har lite panik. Jag provade min outfit som jag tänkte ha på bloggfesten men jag ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig så det innebär att jag måste springa på stan & leta kläder. hjälp!


Nu ska jag äta lite.

Puss på er!













Kommentarer
Postat av: Emilie

Stumpan då! Inte för att jag tror att du kan se ut som en häxa, men ja vet känslan när man sätter på sig något som inte alls känns bra! Det lät så himla fint =) Klart vi kan gå på stan någpn dag.. jag jobbar ganska mycket, men kan kolla på det! :P

Nu ska jag leka hurtig och träna.. vi hörs då =)

Pöss

2010-03-25 @ 16:28:30
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0