Fan vilka hurtpullor vi är!! Idag körde vi intervaller också ;) Bra jobbat sötnos!!

Nu har jag precis duschat & hällt upp ett STORT glas med iskallt vatten. MUMS!
By the way, så ringde min syster förut & jag ska bli moster till ÄNNU en liten flicka :) Dom hade varit & tittat vilket kön det skulle bli på bebisen idag & det blir som sagt en till liten flicka :) Haha det är typ bara tjejer i våran familj & släkt :) Nu gäller det att jag & baby får en liten pojke när det väl är dags ;) 



POSSS 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Bra jobbat själv snygging :) Idag gick det ju riktigt bra!

Åhh va mysigt och bli moster!!

Jag är helt slut i kroppen.. blir sängen tidigt idag! Jag hör av mig när jag är på väg hem från stallet, så bestämmer vi en tid :)

Sov sött.. Pöss

2010-05-19 @ 21:44:10
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0