Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman skulle precis beställa dom där skorna till höger fast i grått,vet inte vilken färg jag ska ha.alla är snygga,vilka tycker du att jag ta?

2010-05-21 @ 19:44:29
Postat av: Madeleine

Jahaa :) Jag är också sugen på dom men jag har ju så platta fötter så dom sitter nog inte snyggt på mig.. =( Jag tycker att alla är skit snygga! Men grått är nog jävligt svårt att matcha till.. Svart eller vitt är bäst tror jag ;) Vitt är snyggt när man är brun också :) Men ta dom gråa om du vill, gummis! :) Dom var snygga, men tänkte bara att det kanske är svårt att matcha till liksom..?

Puss

2010-05-21 @ 19:50:01
Postat av: Anonym

gudd vad svårt!! jag tycker att dom bruna är sjukt snygga,men som sagt kanske blir svårt att matcha.. snälla du får bestämma åt mig :-)

2010-05-21 @ 20:12:01
Postat av: Madeleine

Haha men jag kan ju inte bestämma åt dig ;) Men jag kan säga såhär, jag hade tagit antingen dom svarta eller dom beiga :) För det går att matcha med bäst :) Tänk på vad du har för kläder & för färg på dom så kan du ju bestämma efter det :) Jag tror att det kvittar mellan dom färgerna för beige matchar med massor också :) Tror jag skulle köpt dom :)

2010-05-21 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0