Nu är hurtpullorna äntligen klara för idag! :) Idag var det kämpigt måste jag erkänna, haha men det kanske beror på att man har haft lite vila i 2 dagar nu? :p Jaja, gjort är det iallafall :) Imorgon tar jag nya tag!
Nu har jag precis ställt in pizzan i ugnen & det doftar redan ljuvligt! Mums så gott de ska bli!! :) Baby är helt slut efter matchen så han ligger & vilar en stund tills maten är klar 8-) lilla gooosen då!

åhh så skönt det ska bli med en hemmakväll! Jag är på världens goshumör också, hihi :)

Hoppas att ni får en bra Lördagskväll!
PUSS





Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack baby! Jag hade inget att göra så då pilla jag lite med bloggen, haha! Klart jag kan hjälpa dig, men det är lättare om jag kanske kommer ner till dig någon dag istället för att förklara? :)

Blir nog mys hemma själv ett tag ikväll.. =( ska skjutsa Linus till en kompis snart! Haha.. men jag klarar mig nog.. har ju chipsen! Men mysigare om han e hemma juuue.. Vart pizzan god sen??

Pöss

2010-05-29 @ 20:45:59
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Emilie

Linus bestämde sig i sista sekund för att va hemma med mig, så vi myste hela kvällen tillsammans istället.. hihi! Ja det blev tacos.. mumma!!!

Men jag hör av mig imorgon så får vi se när vi går :)

Ha en bra dag sötis! Pöss

2010-05-30 @ 13:46:26
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0