blä ä ä ä




Jag h a t a r att vara sjuk. Nu har man börjat hosta som en tok också! Som det ser ut nu så blir det inget jobb för min del i morgon :( Trist som fasen, men är man sjuk så är man. Jag förstår inte hur vissa människor åker & jobbar även när man är sjuk.. ? Jag tycker att det är så respektlöst mot sina arbetskamrater. Sånt gör man bara inte! 

Nu ska jag göra varma mackor. Jag är SÅ hungrig & det är SÅ synd om mig. Tur att baby är här & livar upp stämningen :) Han gör mig hel. 




adios!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Hihi.. nu har jag fått den bilden och ska straxt lägga upp den på bloggen! Den vart faktiskt bra... Linus är ju så söööt, hahaha!

Jag saknar dig mää.. din lilla sjukling! Hur mår du idag? Hemma från jobbet?

Vi får hitta på något kul snart.. En dagstripp till sthlm måste vi kolla upp :)



Krya på dig gummis! pusss

2010-09-06 @ 10:36:01
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Emilie

Du gjorde helt rätt i att vara hemma stumpan! Man blir inte friskare av att jobba sjuk..

Vi kanske kunde åka till sthlm i november någon gång.. då kanske man till och med kan vara ute i lite god tid och handla lite julklappar?! Haha.. Snacka om att vara ute i god tid isf. Skönt och slippa julstressen ;)

Puss

2010-09-06 @ 12:23:36
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Emilie

Han är busig min lilla bäbii.. haha!

Jag är ledig i helgen.. så jag funderade på om vi skulle ta en promenad både lör och sön?? :) Jag ska iväg på lör kvällen.. så söndags promenaden kanske får bli aningen senare, hahaha!

Är du frisk nu söti??



Pusssss

2010-09-08 @ 07:34:55
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Emilie

Nae stumpis, nu får du ta och uppdatera bloggen ;) Hur mår du nu?? Hoppas du får den där jäkla operationstiden någon gång.. varför tar det så lång tid??

Vi får bestämma dag att luncha med i veckan!! Mys..

PUSS

2010-09-12 @ 11:25:57
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0