here we go

wish me luck!!!!!!















waaah!



Kommentarer
Postat av: JOSS

älsk, vad ska du göra? operation? oooh darling :( hoppas du mår bra!!! jag kommer imorgon kväll! stannar till söndag kväll... anna greta ligger på sjukhus så måste dit o hälsa på henne bara, annars kan vi ta en fika eller så när som helst. hör av dig. POSS LOVE YOU

2010-09-02 @ 10:15:54
Postat av: Emilie

Åhh gulle.. har tänkt på dig idag! Jag vet att allt har gått jättebra :) Jag ska iväg och sola med baby och sen laga mat så promenaden hinns nog inte med idag... heller, hehe! Jobbar du imorgon också? Annars kan jag gå på morgonen.. PUSS

2010-09-02 @ 18:42:30
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0