high

Hello wine lovers!

Oj vilket blogguppehåll jag har haft. Shame on me! Men om jag ska vara ärlig så har jag ingen större lust med detta längre. It´s a complete waste of time. Sorry, men så känner jag faktiskt. Så det kommer vara lite ditten & datten med min blogg nu ;) Jag jobbar långa dagar & när man väl är ledig så vill jag bara umgås med min snutt :)
Den här helgen kommer bli SÅÅÅ mysig! Vi ska ha en riktig "inne-sittar-helg" & ligga i soffan med täcke & godis & se på filmer hela dagarna. MUUUMSI !


Hoppas att ni alla mår lika bra som jag gör!!
POSS




Kommentarer
Postat av: Emilie

Äntligen ett litet blogginlägg ;-) Visst är man trött när man kommer hem efter jobbet.. men det är en sån där skön trötthet, till skillnad om man inte jobbar... Hur mår magen nu då??

Lunch på måndag då?! Kan du ta dig till ikano så kan vi käka där någonstans? :-)

Ha en supermysig helg.. själv ska jag jobba!! Blää..

PUSS

2010-09-18 @ 08:19:30
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0