hope

Hej gullos!

Idag har jag varit hemma från jobbet..igen. Min mage strular som vanligt. Fick knapra morfin inatt för att kunna sova. Jag vet att det är ett ständigt tjat om detta men det är fruktansvärt jobbigt ska ni veta! Jag vill bara opereras nu & bli bra! 
Mina älskade skor från Tommy H var stora som hus så det blir att skicka tillbaka :( Jag ska få några andra skor istället så jag & baby ska på skojakt ihelgen :) mys!

Snart blir jag moster till min systers 2:a barn. Hon är beräknad att komma till världen på Söndag :) Jag längtar som en tok!!! Tror dock att det blir senare än beräknat.. mysiimys! Jag längtar tills jag & baby får en liten bääbiis. Fatta så underbart! Helt sjukt..


Nu ska jag gosa ner mig i soffan med täcke & kudde.
Puss på er!




Kommentarer
Postat av: carro

nej gumman hon kommer på söndag.... nae vars jag tror fackrist att jag blir igångsatt denna gången med.

puss

2010-09-30 @ 12:52:21
Postat av: Madeleine

Carro: åhh vad jag längtar tills hon kommer :D :D Ja det tror jag också att du blir.. Har du några känningar?



Pusss

2010-09-30 @ 13:01:52
Postat av: carro

minsta lilla känning jag får så tänker jag nu kanske det sätter igång... men nej inget mer än så händer :-(

ska till barnmorskan på onsdag och kolla om hon kan få igång förlossningen med en svepning som det heter. ska vara där 11.30 kanske kan komma förbi sedan till dig om du vill o kan?

puss

2010-09-30 @ 16:35:45
Postat av: Madeleine

Carro: Okej :( Jaa, kom förbi sen efter :) Jag är ju hemma då eftersom att det är min sista dag på jobbet imorgon ;)

Pusss

2010-09-30 @ 18:52:33
Postat av: Emilie

Men gummi... ska vi ta och bli tjocka tillsammans då? hahahaha ;-)

Nästa vecka kan vi sätta igång med våra promenader lite mer kanske? hihi

Ha en mysig kväll! Puss

2010-10-01 @ 15:51:18
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0