hjärta

Stockholm var grymt kul & roligast av allt var att träffa bajo igen ♥ Vi åt god mat på East, sjöng tills vi blev hesa & dansade tills klockan var 5 på White Room :) Jag vill tillbaaaka!!













Vad fan gör jag? haha




Lite bilder från kvällen.. Jag måste tvätta min jacka nu kom jag på. Ramlade nämligen i en vattenpöl utanför donken när vi skulle hem, haha.. Blev lite för mycket för min del med andra ord ;) 
Fan att jag inte ha en bild på Joss när vi överraskade henne & när hon såg mig, hahah.. Det kommer jag leva på länge :)



Nu ska jag laga mat. Poss




Kommentarer
Postat av: Emilie

Du bara lyser upp sötis.. vilka snyggingar! Härligt att du hade så kul och kom iväg!! Nu blev jag väldigt sugen på utgång i sthlm.. Jag vill också bli full, dansa till 5 på morgonen och träffa massor med roligt folk. Men det får man ta igen sen.. nu väntar något ännu mer underbart såklart ;)

Hoppas allt e bra med dig! Pusssss

2011-02-04 @ 20:22:03
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: joss

hooooom tillbaka pajoooo, nästan jobbigare att ha sett dig nu än att inte ha sett dig alls ;( kommer väl ta ett tag innan vi ses igen. men fyfan alltså, bästa birthday giften ever. sisiiiie <3 POSS

2011-02-05 @ 11:34:19
URL: http://ohfebruarymind.blogg.se/
Postat av: Gabbban

Du får komma till sthlm lite oftare tycker jag pullis...

Har du fler bilder skicka isåfall över till mig..

2011-02-05 @ 14:47:38
Postat av: gabbban

Klart jag är på lördag. så ska vi ha det mysigt och kul =)



Jag har fått dom från han som jag träffar =)

2011-02-05 @ 16:01:24
Postat av: Emilie

Jag har fullt upp i veckan =/ jobb, barnmorska och banken! Vi får ju lägenheten nästa måndag redan.. tjihoo! Men faan vad jag kommer sakna denna.. och min bästa granne!! Men bara så du vet så kommer du inte undan våra promenader för det ;) Jag ska ut och gå med bäbis varenda dag.. så det är bara för dig att hänka om du vill, hihi!

Hur går det med jobb letandet förresten? :)

Poss

2011-02-06 @ 19:50:34
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0