Fredag

Jag hämtade ut mitt paket från h&m förut & jag måste säga att jag blev lite besviken. Den underbara klänningen från the garden collection som tog slut direkt satt inte alls bra & den var inte alls som jag trodde. Ärmarna var enorma & det såg bara knäppt ut. Så den & lite annat åker tillbaka!

I förmiddags satt jag barnvakt till min systerdotter & fyfan så trött jag är nu, haha.. Fast hon var otroligt lugn & snäll så jag förstår inte varför jag är trött? Nu förstår jag varför min syster brukar vara så trött :p

Jag & baby kom nyss hem. Han har köpt ett nytt PS 3 & nu sitter han & leker med den förfullt. Fattar inte grejen med killar & tv-spel? Jag som tyckte att hans xbox räckte gott & väl men tydligen inte :p


Nu ska jag göra lite nytta sen ska jag göra varma mackor till oss. MUMS! :)
Ha en fin kväll!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ohh no.. den beställde ju jag med! Var jätteosäker på den eftersom den var så stor.. men då lär jag nog också skicka tillbaka den :P

Nästa helg vet jag inte om jag kan.. Vi är antagligen bjudna på middag med Linus o hans lag! Men det är inte säkert än, så vi kan hålla det öppet :P

Vad händer imorgon då? Festsugen? haha ;)

Pusssssis

2010-04-23 @ 22:41:44
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0