i´m bad

Ni kanske inte vet att jag ÄLSKAR parfymer!? Jag är tokig i parfymer & har en hel låda full med underbara dofter.
Igår beställde jag min favorit, Ralph Lauren igen. Denna gång köpte jag en 100ml för 499:- & den är värd varenda krona!

 

Idag ska jag hem till mina föräldrar & tigga mat, haha. Orkar inte laga något idag & baby jobbar ju kväll så tänkte att jag lika gärna kan vara där hemma.

Såg en artikel på corren.se om jobbcoacher & att arbetsförmedlingen har betalat ut drygt 31 miljoner kronor till dom. HUR SJUKT ÄR INTE DET!? Jag har en såkallad "coach" & hur mycket har hon hjälpt mig? inte ett skit faktiskt. Det är så jävla patetiskt alltså! Vad fan ska dom lägga pengar på outbildade människor för? Jag skulle lika gärna kunna sitta & snacka med min mamma istället för min coach. Så illa är det. 
Hoppas verkligen att dom lägger ner det här med jobbcoacher. 


Nu ska jag bränna en skiva sen ska jag åka & hämta mami på jobbet. 
Ha en bra dag! 


 


PUSS



Kommentarer
Postat av: Emilie

Du ÄR nog parfymtokig kvinna ;) Härligt.. jag nappade på ditt tips! Så nu hoppas jag den luktar gott :P

Hur går det med jobbsökandet, hört något än?

Pöss

2010-04-07 @ 15:59:33
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0