mjau

Jag överlevde löpningen idag också! Jag är SÅ duktig ;) Det säger iallafall min baby, hihi.

I morgon ska jag städa hela lyan så att det är rent & fint när vi kommer hem från England :) & så ska jag börja packa. BLÄ så tråkigt..
Jag tittade lite på hur vädret ska bli i Liverpool & det ska bli SOOOOOL Fredag-Tisdag :D Hur skönt är inte det!?
Nej, nu vill jag faktiskt åka. Orkar inte vänta längre. Jag vill stå & skrika mig hes med baby på fotbollsmatchen! DOCK, med lite alkohol i min kropp ;)


Nu ska jag äta en smörgås.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hääärligt! Då kan jag åka till mammi först och fira henne och sen komma till dig så festar vi loss lite =) Men vi hörs ju nästa vecka om det!

Duktig du är som springer.. jag och Linus ska också ut tillsammans snart någon dag. Inget kul att springa själv ju :P

Lycka till på arbetsintervjun när den nu var! Håller tummarna =)

Puss

2010-04-14 @ 23:54:52
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0