tröttis

blää så trött jag blev helt plötsligt.. Jag som tänkte titta på film nu, men jag tror att jag kryper ner i sängen istället :) Ska ju upp tidigt imorgon för jag ska på något möte på ams.. =/ USCH, så tråkigt!!! & så stänger dom av elen imorgon från 08.00-16.30. KUL! Kan ju inte använda min plattång eller något.. Vet inte ens om jag kan sminka mig? haha får väl sminka mig i mörker annars så får jag se hur jag ser ut när man kommer ut eller något.. vilken rolig syn jag fick i huvudet, hahah!


Sovgott allihopa!!




Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha, åh nej elen är ju allt när en tjej ska göra iordning sig ;) Mörker smikning är inte det mest lyckade alternativet! Men du är söt ändå Madde! Varför stänger dom av den?

Vet du vad, jag ringde och forskade i det där med nycklarna å det var ju bara 2 st vi hade fått.. en tjej som är ganska ny där sa att det var 3. Faan, jag som gått och varit orolig för det.. Nu kan jag pusta ut!

Hoppas mötet går bra!!! Pussse

2010-04-29 @ 09:20:06
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0