sick

Jag har tillbringat hela natten på akuten & det sög! Kom hem klockan 9 imorse.. & nu mår jag sämre än någonsin. Gallsten, jo man tackar! Blir troligtvis operation, tack. Kul. Väldigt kul. Dör på det här!

Ska hem till mamma & pappa idag så får dom ta hand om mig. Orkar inte stå upp själv & baby jobbar kväll denna vecka =,( blä! Morfinet verkar inte vilja ge med sig. Kul det ska bli att få äta mos & ris i flera månader. Pappa gick ner 15 kg av det & hoppas verkligen att inte jag gör det för då lär det inte finnas mycket kvar av mig =(


Idag är en dålig dag.


Kommentarer
Postat av: joss

oooh, tottee dåå :(

2010-08-24 @ 09:24:25
URL: http://ohfebruarymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0