********

Jag & baby tittade nyss på melodifestivalen & jag tycker fasen att de 4 gubbarna skulle gått vidare :p värsta kärlekslåten med fioler ju! haha..

& fasen vilka rysningar jag fick när de utvecklingsstörda sjöng, Sverige med Kent. L O V E L Y ! Kom & tänka på kent konserten & dom härliga tiderna..

I morgon blir det mys all day long. Jag ska göra en tårta till baby sen ska han få paket av mig :) hihi.
& vet ni vad han gjorde nu? haha han gick iväg till coop & skulle köpa "godis" sa han ( vi har hela bordet fullt med chips & godis ) så undra vad han skulle göra ;) han är underbar faktiskt men inget vidare smidig :p



Ha en underbar Lördagskväll & en mysig alla hjärtans dag!









Kommentarer
Postat av: angelica blick

sv; åh tack sötnos :D

de är en tröj/klänning och är ifrån h&m trend! PUSS

2010-02-14 @ 17:36:30
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0