Now i´m that bitch




Idag har jag haft en riktig toppen dag! Har umgåtts med Karin all day long :) Först var vi på Ikea & strosa runt lite sen åkte vi hem hit & la oss i soffan & tittade på film & snacka skit :) Riktigt välbehövligt!

Nu sitter jag & väntar på att min man ska komma hem från jobbet.
Tittade nyss på den nya reality serien Glamourama.. haha fan vad jag skratta när Petra övningskörde i den där skruttbilen :p Den serien kommer att följas!

I morgon tänkte jag åka hem till mina föräldrar (som jag egentligen hade tänkt göra idag) & fixa med lite saker & sen så ska jag fixa min garderob :) Har nämligen köpt mer galgar nu. hihi


& nu vet jag exakt vad jag önskar mig i present också :) Den UNDERBARA Prada Milano parfymen! dööör så god den är! By the way, så räknade jag mina parfymer häromdagen & jag kom upp till ca. 30 st.. ojdåå! Är helt crazy i parfymer alltså! ;p

Ha en mysig kväll sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0