the garden collection

I Onsdags var pappsen här & installera våran tvättmaskin & diskmaskin :) Känns så otroligt lyxigt att ha det nu, haha. Nu är det bara en torktumlare kvar sen är vi nöjda ;)

Igår var jag & baby på hockey. Skönt med vinst alltså! Är inte så jätte insatt i det där men har man en kille som är ett sport freak så blir man lätt själv de :p

Just nu sitter jag bara & väntar på att tiden ska gå.. haha har inte så jätte roligt men det är alltid lika skönt att göra ingenting. Jag behöver meeeeer galgar, men orkar inte ta mig ut till ikea idag.. blää!
Ikväll ska jag, baby & putte åka till ishallen. Dom spelar ju hockey varje Fredag så ikväll tänkte jag följa med & titta :) Alltid lika kul att se när baby är bäst på isen ;) haha

Imorgon får vi besök av min familj :) Vi ska käka lite & så ska pappsen hjälpa oss att fixa lite saker här i lägenheten. Det kommer nog ta ett tag innan jag kan lägga upp lite kort på lägenheten för jag vill att den ska bli helt klar först :) Så du får vänta ett litet tag till, Emilie ;)


& är det bara jag som längtar tills Mars kollektionen kommer in på h&m eller?? Vill ha typ allt!!




Ha det bra babes !

Puss


Kommentarer
Postat av: Gabby

Åhhh så underbart det var att få krama om dig igår.

man blir så glad, för det lyser lycka av dig. och detta sprider du med dig..

Älskar dig min blondiii <3

2010-02-06 @ 10:18:01
URL: http://gabbbban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0