i´m at my best with you



Nää fy, nu vill man bara spy på all snö ! Är så himla trött påt .
Hoppas verkligen att den försvinner lite tills på Lördag annars kan det blir problem för Madeleine Haglund att köra, haha.. Bara står & spinner på ett & samma ställe hela tiden typ. . sjukt pinsamt.

I morgon ska vi packa det sista & slänga skräp. Sen ska jag ner på stan & inhandla lite saker tills på Lördag :) Då blir det nämligen party med brudarna ! :) & sen får vi ju inte glömma att jag & mitt hjärta ska flytta på Lördag med :D s å u n d e r b a r t .

Nu ska jag dyka ner i chips påsen & titta på tv :) 


Ha en mysig kväll !

Puss M
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha.. denna jävla snö alltså, nu får det räcka! Tänk på oss tjejer som kör bil lixom ;)

Känner mig svinduktig.. men jag har aldrig varit en träningmänniska egentligen.. det är bara att passen är så roliga så man blir mer motiverad. Det bästa jag vet är en hemmakväll ner gosad i soffan med en påse chips och dipp såklart. haha! Jag har haft mina latperioder också kan jag lova! No more sladder.. det finns ju en del att få bort om man säger så :P

Kram =)

2010-01-28 @ 19:38:13
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0