i shake, i move




Idag har jag varit barnvakt till min lilla systerdotter :) Haha trodde jag skulle dö där ett tag. Lite läskigt att få ta hand om en liten bääbii som bara är typ 10 månader :p  Men det gick faktiskt över förväntan ! haha kan ju vara bra att öva lite tills man själv ska ha barn ;)


I morgon ska jag packa & putsa fönster, härligt va!?

På Torsdag ska jag packa ännu mer & tvätta. Fast då är det sista gången jag måste ner & tvätta i en jäkla tvättstuga, för vi kommer ju ha tvättmaskin & torktumlare sen.. jag vet, värsta lyx ;p haha

På Fredag blir det att kasta skräp & sånt med baby & hans papi sen på kvällen blir det middag med alla hemma hos syster för att fira hennes man som fyller år :)

På Lördag går flyttlasset till våran NYA underbara lägenhet ! ! ! På kvällen hoppas jag på utgång med brudarna :)


orkar inte skriva mer nu. Ska gosa ner mig i våran nya säng nu :) möms på de !



Ha det så bra alla söta gullisar!

Poss


Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja visst är som snygga!!!! Speciellt dom i mitten.. vill haaaa! Kollade på stan idag, men antingen är dom slut eller så har dom inte kommit in än ;)

Jag ska nog ut och shejka på lördag oxå.. vi kanske ses då =)Vart brukar ni gå?

Kram

2010-01-27 @ 18:44:39
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fasen då.. hoppas dom kommer in igen! Testa dom vbill jag göra, sen är det ju en annan sak om dom sitter bra på.. snygga är dom ju i vilket fall =) Min pojkvän förstår sig inte på dessa trender heller.. han bara skakar på huvudet och jag säger alltid att han aldrig kommer att fatta, haha ;)

Det blir sliver/harrys.. Hängde alltid på platå, men det var nog 2 år sedan jag va där sist.. jag är ju ganska gammal nu.. mohaha!

2010-01-27 @ 21:18:35
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja sliver är för litet.. tycker inte att det finns något ställe som känns som det ultimata stället i stan! Något nytt hippt ställe behövs nog =) Men hur gammal är du? Jag har ju lixom 4 år kvar till 30.. fatta den ångesten då.. haha!

Ha det så bra =) Kram

2010-01-27 @ 22:27:56
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0