Bild från förra veckan när jag solade hemma hos mamma & pappa i pyjamasbyxor & bikini :p



Nu har jag städat, duschat, ätit & titta på en massa sex and the city avsnitt :) & snart ska jag hämta baby på jobbet :)
Appropå jobb, så KANSKE jag har fixat ett till hösten (augusti) & jag hoppas verkligen att det blir något!!!
Skulle vara så jävla skönt att slippa ha den där ständiga oron i kroppen & att alltid känna stress vad man än gör.. Usch!!




Nää, nu ska jag klä på mig & åka :)
Puss på er!




Bruno Mars - The First Time (Prod. by David Guetta)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Sexiii lady :P



Ett jobb? Åhhh vad kul stumpan :) Det måste du berätta mer om imorgon på våran joggingtur!

Ses vid halv tio här utanför.. Pussss

2010-06-01 @ 22:40:55
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0