hello lovers!
kom nyss hem.. jag har varit med min familj & åkt båt :) pappa & mamma köpte en ny båt igår så vi glassa runt lite i den and i love it! jag får alltid värsta frihetskänslan när jag är ute på vattnet. :)
imorgon ska baby med också & så ska alla ta med sig lite picknick & mysa en hel dag :)

nu väntar jag på att baby ska komma hem från sin fotbollsmatch så att vi kan åka & äta. dör snart av hunger :p
blää.
by the way, så fick jag ett fyllesamtal inatt. det var länge sedan man fick det. men det gjorde inget för det var härligt att höra hans röst :) lille nutti.



puss på er.




Kommentarer
Postat av: Emilie

Söööööt! Faan va nice och åka båt...jag såg er förut när du hade hämtat david, hihi! ha en mysig kväll.. puss

2010-06-05 @ 22:09:28
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0