Haha, vilken jävla cirkus dag det har varit hittills.. Endel människor är ju inte kloka! Jag stötte på en snubbe idag som var helt jävla cp! Usch så irriterad jag är nu.. blää, jag spyr!
Nu snart kommer baby hem som tur är! haha han blev förbannad som fan när han hörde vad jag hade att säga förut :p min lille bääbii ♥

Jag & Emilie har hunnit med en promenad idag också :) Men oj så varmt det är! Svetten bara rann överallt!
Imorgon lämnar den lilla korven mig här hemma & hon ska vara borta i 1½ vecka!!  =,( Usch så trist det kommer vara att träna ensam.. Men men, jag överlever nog ;)


Nu blir det pizza! 8-)








Kommentarer
Postat av: Emilie

Min lilla sötboll, jag kommer sakna dig! Men veckan går nog ganska fort, så snart är vi ute och joggar igen!!! Thihi..

Gott med Pizza, jag åt en kycklingkebab förut..mumma! Så flötigt som möjligt på semestern, mohaha!

Ta hand om dig här hemma nu och håll ställningarna på våran gård!!! PUSS

2010-06-24 @ 00:24:56
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0