¤



Nu ska jag & baby se Liverpool - Man united :)


 




Kommentarer
Postat av: Emilie

Thihi tack! Gullig du är.. Jag är alltid PEPP, så det lovar jag dig att jag är och kommer att va! Det ska bli jättekul.. Tänkte att min älsk skulle skjutsa ner oss till platå, men han skulle ju spela match då.. Så vi får ta en taxiii :P Jag köper en flaska bubbel till oss innan.. blir ju inte så mycket på 3 pers. Men tar du med nåt mer och dricker?

Hur går det med jobbsökandet förresten??

Kram

2010-03-21 @ 19:41:21
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Emilie

Några glas vin innan borde ju räcka eftersom vi ska kunna stå på benen på festen ;) Jag bor på skolgatan, vid abiskorondellen typ.. vi kan ju byta nr så vi kan nå varann, kan ju va bra.. haha!

Kul med h&m.. då kommer jag och handlar av dig, hehe! Hoppas du får det =)

Kram kram

2010-03-21 @ 22:47:27
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0