i love my love







Idag har jag inte fått mycket gjort. Men det är faktiskt skönt att göra ingenting ibland :)
I morgon ska jag ge mig ut & söka jobb..igen. Jag blir inte klok på mig själv alltså! Jag är sjukt sugen på att bli nagelteknolog men jag vet inte om jag vågar chansa? Vet liksom inte om man kan leva på bara de? usch vad det är rörigt i mitt huvud just nu.


På Onsdag ska min baby till sjukhuset :( Jag ska hålla honom i handen all day long. Mitt hjärta.
Fast jag vet att allt kommer gå jättebra!




blablabla.
Nä nu ska jag se på fler avsnitt av keeping up with the kardashians :)


Ha en fin kväll!

Puss


Kommentarer
Postat av: Emilie

Heej! Hade ni kul i helgen? Läste att du aldrig kom ut.. ibland är det skönt och bara komma hem till sängen och älsklingen ;)

Jag tycker absolut att du ska satsa på nagelteknolog.. du skulle passa! Men som sagt, vissa har väl andra jobb vid sidan av, kanske i början iaf.. Men det finns ju många som klarar sig på bara det! You go girl =)

Kram

2010-03-08 @ 20:34:01
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0