lööve

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen & styrt. Jag har fått en ny handläggare som är så underbart snäll & trevlig! :) Så det känns extra bra. Sen är det ju inte alls kul att gå dit, men men livet är inte alltid så roligt. 8-)
Jag ska börja söka ÄNNU mer jobb nu. Måste ha ett!


Jag tror att vi ska köpa en Volvo s40. För s80 blir fasen för stort för lilla mig. haha kommer försvinna i den bilen så s40 är nog mycket bättre. Jag & papi ska nog åka & titta på en som finns typ 30 mil härifrån :p Men vad gör man inte för en ny bil ;)

Nu vill jag verkligen ha sommar. Klickade hem en underbar lila bikini från h&m förut som jag vill använda NU! Hoppas bara att den är lika fin i verkligheten. Vill vara brun också så att man slipper ha så mycket smink på sig. Hatar att ha såhär mycket smink. Blir helt kladdig & äcklig! usch.



Nää, nu ska jag nog ge mig ut på en lång promenad.

Poss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0