my world goes on

Idag har jag spenderat halva dagen ute på ikea med min familj :) Mycket mysigt!
Jag har nyss satt upp nya gardiner i köket & jag blev mycket nöjd. Jag har sytt upp dom lite men vet inte om den ena gardinen blev sne? Haha ser inte David det så kommer nog ingen göra de ;p Ska även byta gardiner i vardagsrummet & sovrummet men det får bli imorgon för nu orkar jag inte pyssla mer.

& min kväll kommer jag spendera i Mjärdevi sporthall för baby ska spela innebandy. Har jag sagt att han spelar både innebandy, hockey & fotboll? Jag är tillsammans med en riktigt sport nörd! ;)







Ha en fin kväll!
Puss


Kommentarer
Postat av: Angelica Blick

sv; tack snygging :)

2010-03-19 @ 20:54:43
URL: http://angelicablick.se
Postat av: Emilie

Kul och pyssla med lägenheten! =)

Jag är också tillsammans med en riktigt sportnörd..haha! Men Linus koncentrerar sig mest på innebandyn.. dom är på väg upp i elitserien ju =) Men han spelar/har spelat både hockey och fotboll han också! Vart spelar din kille?

Helgen blir lugn för min del med.. som du ser är jag uppe mitt i natten för att åka och jobba snart =/ Ikväll blir det bio!

ha en bra dag!!

Kram kram

2010-03-20 @ 05:48:23
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0