Pass this on





LOVES IT !


Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja om man skulle starta eget kanske det skulle kunna gå vägen ;)

Jag har en fråga angående läget på eran lägenhet. Ni bor väl på garnisonsvägen 31 och har eran uteplats typ under våran balkong, eller tänker jag helt fel? Det jag undrar över är läget på det som kmmer bli våran balkong (befälsgatan 10 på hörnet mot erat hus) är det någon sol där överhuvudtaget under dagen? Anledningen till att jag frågar är att vi kommer bli erbjudna en annan lägenhet på etapp 2 som kanske har bättre läge.. Och vi måste bestämma det innan vi flyttar in! Lite svårt när man inte kännt efter själv lixom.. och då kom jag på att jag kan fråga dig ;)

Ha en bra dag.. Kram

2010-03-09 @ 09:43:42
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jag var så osäker på läget på lägenheten från första början.. alltså om vi ens får någon sol någon gång på dagen! Sen att vi har en balkong mitt emot ganska nära också.. Men det ser alltså ut som att vi får lite solstrålar på våran balkong? =) Vi kommer säkert att bo kvar.. orka flytta till andra gården några månader senare egentligen..

By the way så fick jag en inbjudan till Glitzys bloggfest på platå fre den 2:e april.. Man får goodiebag och en present från dbrand och sen är det mingel, tilltugg, drink, modevisningar mm. Tänkte faktiskt kolla med dig om du har lust att hänga med? Kul att lära känna varann ju =) Bara man har en blogg och är över 18.. Nice med gratis grejer, haha! Men det finns bara 60 platser, så man måste bestämma sig snart! :P

Kram kram

2010-03-09 @ 14:53:09
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Emilie

Vad kul =) Jag kan fixa det.. skickar mail att vi vill komma! Så får vi hoppas att det finns platser kvar!

Kram kram

2010-03-09 @ 19:05:35
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu läste jag ditt andra inlägg.. Jag som redan skickade ett nu! haha.. Men det gör inget.. Jag kan maila och säga att du redan hade osat =)

Vi hörs.. kram

2010-03-09 @ 19:10:28
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0